søndag 2. desember 2012

1. Advent

Velkommen desember, den beste ( bortsett fra 4 ukers sommerferie ) måneden i året. Jeg opplever at alle har så mye mer å gi av seg selv i denne måneden, man opplever daglig smil av andre, gode ord og koselige hilsner dumper ned i postkassen ( smiler ) med herlige familiebilder :-)
Jeg er i full gang med å planlegge bordet på julaften, så i går kjøpte jeg de søteste trehjerter som skal få pynte opp på bordet sammen med nydelige servietter fra Riviera Maison, naturmatrialer og selfølgelig levende lys.
Jeg var også en tur innom plantasjen og fant en søt liten nisse. De hadde halv pris på disse nissene og de fantes i alle str.

Jeg ønsker dere alle en deilig 1. Adventsfeiring, her står det ribbe på menyen i kveld :-) tihi, vi må jo prøve ut ribba før julaften :-)
Klem fra Janicke




1 kommentar:

  1. Så fine bilde Janicke, det er blitt så lekkert hos dere. Nissen var kjempefin, greit når det er halv pris ;-) Jeg kan tenke meg at bordet på julaften blir superlekkert (som vanlig) :-)

    Vi sees på SFO sin forestilling på torsdag regner jeg med ;-)

    Klem
    Anett

    SvarSlett